Skozi celo šolsko leto smo v skupini Škratki skrbeli za svoje zdravje preko najrazličnejših načinov in skozi številne dejavnosti:

  1. ZDRAVA PREHRANA

Vsakodnevno smo uživali sadje in skrbeli za zadostno pitje vode. Ob prebrani knjigi Zakaj je Palčka Skakalčka bolel trebuh smo se pogovarjali o zdravi/nezdravi prehrani, iz revij smo izrezovali slike hrane in izdelali drevesni diagram zdrave/nezdrave hrane, pripravili smo si smoothi in napisali(narisali) svoj recept zanj.

  1. DUŠEVNO ZDRAVJE

Izvajali smo vaje čuječnosti, krepili medsebojne odnose skozi socialne igre, obiskali smo prijateljsko skupino, preko jezika Žiraf in volkov smo poudarjali čisto/umazano srce, doživeto smo obiskovali gozd in poudarjali pomen bivanja v njem.

  1. ČUTILA

Izvajali smo dejavnosti preko katerih je bil poudarek na vseh petih čutilih: vonj, okus, dotik, sluh, vid. Med drugim smo vonjali različno sadje in prepoznavali razliko z zaprtim/odprtim nosom, vonjali smo naravo, tipali in prepoznavali smo različne predmete v zapri škatli, ogledali smo si posnetek v znakovnem jeziku, iskali instrumente z zaprtimi očmi, se učili stavka dobro jutro v znakovnem jeziku, brali pravljico v Braillovi pisavi, gledali skozi zrcalna očala itd.

  1. TELESNA AKTIVNOST NA PROSTEM

Hodili smo na sprehode v okolici vrtca, se razgibavali na igrišču in urili svoje motorične sposobnosti na igralih, imeli poligon v gozdu,…

  1. HIGIENA ROK

Ogledali smo si film Zakaj je umivanje rok pomembno in Čiste roke za zdrave otroke. Pogovarjali smo se o virusih in bacilih, likovno ustvarjali na to temo, pa tudi naredili poskus z milom in poprom. Učili smo se pravilnega umivanja rok skozi zgodbo Traktor, obrisovali smo roke in na njih risali bacile.

  1. HIGIENA ZOB

V skupini nas je obiskala medicinska sestra in nam predstavila tehniko pravilnega umivanja zob, spoznali smo Zobno vilo ter izdelovali ustno votlino z zobmi in zobno ščetko. O higieni zob smo se pogovarjali tudi ob branju zgodbe Zobobolka in Karies tekmujeta.

  1. ČUSTVA

Čustva smo spoznavali preko zgodb Piščanček Pik in Piknik. Pogovarjali smo se o prijetnih/neprijetnih čustvih, ob predlogu različnih situacij z uporabo kartic (na katerih so bila štiri osnovna čustva), smo se igrali »Kako se počutim, ko…«. Otrokom je bila tudi zelo všeč likovna dejavnost, ko smo risali različna čustva ob določeni glasbi, ki je nekako ponazarjala čustvo (veselje, žalost, jeza, strah).

  1. TEMATSKO PRAZNOVANJE ROJSTNIH DNI – V GOZDU

Rojstne dneve otrok smo praznovali v  gozdu. Za otroke je bilo to prav posebno doživetje, predvsem za slavljenca, ki je s pomočjo otrok najprej iskal zaklad – darilo. Nato smo skupaj z otroki naredili torto iz naravnih materialov, ki je bila vsakič drugačna, se zbrali okrog slavljenca in mu zapeli, ter »pihali« svečke. Vsi skupaj smo v krogu še zaplesali in slavljencu zapeli ter mu izrekli voščilo. 

Utrinki v galeriji.

 

Zapisala: Maja Stariha

Dostopnost