Golobčki smo v sklopu projekta – Zdravje v vrtcu – izvedli veliko dejavnosti, zato naj jih nekaj podelimo z vami.

Slike si lahko ogledate v galeriji.

 

  1. BRANJE PRAVLJIC STARŠEV V SKUPINI: Otrokom, predvsem tuje-govorečim in novincem, sva želeli olajšati vključevanje v skupino in jim zagotoviti dobro počutje ter podporo, kar blagodejno vpliva na duševno zdravje otrok, zato sva povabili njihove starše, tudi stare starše, da nam pridejo prebrati pravljico v svojem jeziku. To ne le da dobro vpliva na njihove otroke, temveč tudi na celotno skupino, saj pridobijo izkušnjo, kako se počutijo otroci tuje-govorečih družin, ki slovenščine sploh ne razumejo. Tako postanejo do njih bolj strpni in uvidijo, da smo si različni, vendar enakovredni.
  1. OBISK MEDICINSKE SESTRE: Obiskala nas je mama deklice iz skupine, ki je medicinska sestra. Predstavila nam je svoj poklic ter prikazala oskrbo poškodb. Pustila nam je veliko materiala, s katerim smo se lahko igrali v začasnem kotičku prva pomoč.
  1. IZDELAVA PLAKATA – ZDRAVJE V DUHU, DUŠI IN TELESU TER PRIKAZ ČLOVEKA KOT DUHA, KI IMA DUŠO IN TELO: Otroci so izdelali plakat, kako lahko skrbimo za zdravje duha, duše in telesa ter zanj poiskali sličice v revijah. Prav tako smo obrisali tri različno velike otroke na isti papir in ponazorili, da je človek vse troje (duh, duša in telo) v enem.
  1. SPOZNAVANJE ČLOVEŠKEGA TELESA: Otroci so sestavili telo človeka iz posameznih delov telesa (sestavljanje celote iz delov). Obrisali so telo drug drugemu z lesenimi kockami in si ogledali model človeškega trupa.
  1. ZOBJE: Otroci so spoznavali funkcijo zob in njihova imena, skrb za zobno-ustno higieno, zakaj zobje izpadajo – kar je trenutno aktualno v skupini, iz stiropora pa so izdelali tudi svoje zobe. Naredili smo poskus razgradnje črvivega zoba, in sicer tako, da smo zob iz stiropora pobarvali s črno barvo in malo vode, ta pa se je ob reakciji stopil.
  1. SPOZNAVANJE ČUTIL:

a) OKO: Pogovarjali smo se o slepih in slabovidnih ter o Braillovi pisavi. Obiskali smo knjižnico v Straži, kjer nam je knjižničarka prebrala pravljico Žiga špaget gre v širni svet, v kateri najdemo tudi Braillovo pisavo, ki smo si jo lahko ogledali. Prav tako smo se igrali igro pregled vida kot na sistematskem pregledu, kjer si je otrok moral prekriti eno oko in z določene razdalje povedati, kaj vidi na sliki.

b) UHO: Pogovarjali smo se o gluhih in naglušnih ter se v znakovnem jeziku naučili stavek ”rad te imam”.

c) JEZIK: Spoznavali smo funkcijo jezika in okuse, ki jih z njim zaznamo. V nabiralniku, ki ga imamo pred igralnico, smo dobili pismo z receptom. Otroci so morali sestavine, ki so v njem, prepoznati z okušanjem z zaprtimi očmi. Po receptu smo izdelali ovsene kosmiče s sadjem, ki smo jih skuhali v vodi. Prav tako smo naredili poskus okušanja z zaprtim nosom.

č) KOŽA: Prepoznavali smo predmete v senzomotorični škatli ter hodili po različnih podlagah. 

d) NOS: Spoznavali smo čutilo nos in njegovo funkcijo ter z vohom in zaprtimi očmi prepoznavali snovi. Izdelali smo matematični prikaz tega, kaj nam je najlepše dišalo.

  1. STRPNOST V PRAVLJICI ROKAVIČKA: V sklopu tedna strpnosti smo se odpravili v knjižnico OŠ Vavta vas, kjer nam je knjižničarka prebrala pravljico Rokavička. To temo smo povezali še z zdravjem duše in duha. Pripravljamo se na predstavo Rokavička, ki jo bomo zaigrali staršem in starim staršem.
  1. PISMO IZ NABIRALNIKA: Ker smo skupina Golobčki in so golobje znani kot pismonoše, imamo svoj nabiralnik, kamor dobivamo pisma. Eno izmed njih je bilo, da se vsak otrok v jutranjem krogu nekomu v skupini zahvali ali ga za nekaj pohvali, lahko tudi objame, kar prav tako dobro vpliva na zdravje duše in duha.

Pripravila: Patricija Novak 

Dostopnost